Over ons
Gewoon Zorgdiensten is een bemiddelingsbureau voor zzp'ers in de zorg, gevestigd in Twente, met een focus op het bieden van passende zorg aan cliënten. Onze aanpak is gebaseerd op Twentse nuchterheid: we benaderen elke hulpvraag realistisch en geloven in het vinden van oplossingen. Transparantie en eerlijke communicatie staan bij ons centraal, zowel richting opdrachtgevers als werknemers. Ons onderscheidend vermogen ligt in onze transparantie, openheid en betrokkenheid, waardoor we kwalitatieve zorg leveren.
Neem contact op
Over ons

In 2019 is Gewoon Zorgdiensten opgericht door Tom. Hij heeft inmiddels zo’n 20 jaar ervaring in de zorg. In eerste instantie heeft hij gewerkt met jeugd die een licht verstandelijke beperking heeft. Daarna, in 2016, is hij als zzp-er gestart om ervaring op te doen in alle facetten van de zorg. Tijdens het werken als zzp-er kwam hij situaties tegen die hem tegen de borst stootten en dat maakte dat hij Gewoon Zorgdiensten is gestart. Eigenlijk met het idee om mooie klussen te doen als zzp-er met een groepje gelijkgestemden. Kwaliteit leveren en kennis en kunde inzetten.

Halverwege 2019 werden de aanvragen meer en meer en heeft Tom gevraagd aan Frans of hij wilde participeren in de planning en het contact met sommige opdrachtgevers. Frans heeft inmiddels ruim 15 jaar ervaring in de zorg en dezelfde visie als Tom.

Die samenwerking was zo’n succes vanwege onder andere dezelfde visie en het complementair zijn aan elkaar, dat Frans en Tom allebei eigenaar zijn geworden om de samenwerking formeel te maken. In 2024 is besloten om Gewoon Zorgdiensten te hernoemen naar Gewoon Bemiddelen. Dit omdat er ook een Gewoon Detacheren is ontstaan vanwege een verandering in het zorglandschap. Gewoon Bemiddelen is ontstaan vanuit een visie dat het anders moet kunnen ten opzichte van traditionelere uitzend- en bemiddelingsbureaus.

Gewoon Bemiddelen bestaat inmiddels uit meer dan alleen Frans en Tom.
We hebben 3 planners die ons fantastisch ondersteunen en iemand die ons op de achtergrond ondersteund met de administratie. Zonder hen kunnen we niet doen wat we doen!

Waar veel bureaus inzetten met het idee dat het al goed is als er iemand staat, zien wij dat het veel belangrijker is om stabiliteit en continuïteit te bieden. Zo min mogelijk wisselingen in de ingezette professionals zodat dit ten goede komt aan de kwaliteit van zorg voor zowel de bewoners/cliënten als collega’s. Daarnaast willen we kwaliteit leveren. Zo screenen wij onder andere op minimaal 5 jaar relevante werkervaring, los van stages, en een afgerond zorgdiploma.

Natuurlijk houdt het daar niet op. We controleren diploma’s, VOG’s en zien erop toe dat alle administratieve zaken goed geregeld zijn bij de zzp-ers met wie wij samenwerken. Ook bieden we scholing aan tegen een concurrerende prijs en altijd gericht op kwaliteit. Hierbij moet je denken aan weerbaarheid en bejegening, suïcidepreventie, medicatieveiligheid, psychiatrische stoornissen, maar ook BHV en intervisie behoort tot de mogelijkheden.

footer image